6 жовтня 2016 року

НСК «Олімпійський»

Щоб відвідати або взяти участь у семінарі, будь ласка, зареєструйтесь

РЕЄСТРАЦІЯ

Ми допоможемо автоматизувати процес введення даних в інформаційні системи, знизити витрати і підвищити якість обслуговування клієнтів:

ТЕМИ СЕМІНАРУ

Обробка клієнтських справ

Оперативній збір даних і передача клієнтських справ в інформаційну систему Банка

Обробка кредитних заявок

Швидке введення і перевірка даних з документів, підтверджуючих заявку на видачу кредиту

Розрахунково-касове обслуговування

Звільнення співробітників фронт-офісу від введення даних з платіжних документів в систему Банку

Продаж продуктів банка агентами

Ефективний процес документообігу в банку з компаніями партнерами, в офісі яких можливо оформити кредит, контроль агентів

Валютний контроль

Оптимізація ресурсів витрачених на процес документообігу в банку з цілю валютного контролю

Скорочення ризиків при виданні кредитів

Збір найбільш повної інформації про позичальника (фізичних і юридичних осіб) для прийняття рішення для видачі кредиту.

ПРОГРАМА:

Час Тема
10:00 10:30 Рішення ABBYY для банків: Працюй з даними а не з папером
10:30 11:00 Демонстрація роботи продуктів ABBYY на реальних прикладах
11:00 11:30 Архітектура комплексу ABBYY FlexiCapture
11:30 12:00 Сoffee break
12:00 12:30 Оптимізація оцифрування і введення документів в електронний архів
12:30 13:00 Демонстрація роботи рішень ABBYY з електронним архівом MS SharePoint

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

28.03.2017 10:00-13:00

м. Київ, вул. C. Бандери, 13В

офіс «ABBYY», 7 поверх, Training center 7.4